Jak wygląda procedura reklamacji towaru w Skicentrum.pl?

, Michał Hajgelman

Jeżeli w opisie produktu nie podajemy inaczej, produkty z naszego sklepu są objęte 2-letnią gwarancją obejmującą wszelkie wady materiałowe i produkcyjne.

Aby reklamować wadliwy towar, należy go odesłać do naszego BIURA OBSŁUGI KLIENTA:

SKI Centrum - REKLAMACJE
Biuro Obsługi Klienta
ul. Ptasia 10
60-319 Poznań

Do przesyłki należy dołączyć oryginał dowodu zakupu, kartę gwarancyjną (jeśli była dołączona do towaru) oraz wypełniony formularz reklamacji/zwrotu (pdf). Paczkę proszę przesłać na własny koszt - w razie uznania reklamacji zostanie Państwu zwrócony koszt przesyłki wg cennika Poczty Polskiej.

UWAGA: nie odbieramy żadnych przesyłek przesłanych do nas za pobraniem.

Po otrzymaniu przesyłki towar zostanie przekazany do dystrybutora. Decyzję dystrybutora przekażemy Państwu telefonicznie lub e-mailem w czasie do 14 dni od otrzymania paczki.

W przypadku uznania reklamacji wadliwy egzemplarz zostanie wymieniony na nowy, naprawiony lub - jeśli dany model nie jest już dostępny - możliwie podobny do oryginału. W sytuacji, gdy dystrybutor nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniego zamiennika, postaramy się zaproponować Państwu zadowalające rozwiązanie, np. zwrot pieniędzy lub wymianę na inny produkt.

W przypadku odrzucenia reklamacji towar może zostać odesłany, jednak koszty wysyłki pokrywa Klient.

Wyszukiwarka Centrum Pomocy
Szukaj w kategorii
Wpisz pytanie lub szukaną frazę