Czy można negocjować ceny?

, Michał Hajgelman

Dokładamy wszelkich starań, żeby nasza oferta była najatrakcyjniejsza na rynku, także pod względem cen. Jeżeli jednak znaleźliście Państwo w innym polskim sklepie internetowym identyczny artykuł jeszcze taniej niż u nas, to spróbujemy zaproponować lepszą cenę.


W celu negocjacji ceny prosimy o e-mail na info@skicentrum.pl

W mailu prosimy zawrzeć następujące informacje:

1. link do produktu w naszym sklepie.
2. link do takiego samego produktu w innym sklepie.

Po przeanalizowaniu zaistniałej sytuacji wyślemy do Państwa emailem odpowiedź z informacją o wyniku negocjacji i dalszymi instrukcjami.

UWAGA! Negocjowane zamówienia nie mogą być płacone kartą ani kartami prezentowymi oraz nie łączą się z indywidualnymi rabatami klienta.

Wyszukiwarka Centrum Pomocy
Szukaj w kategorii
Wpisz pytanie lub szukaną frazę